Black Myth: Wukong visar livstecken inför släppet i augusti

Robot
Black Myth: Wukong visar livstecken inför släppet i augusti

Det visuellt imponerande actionrollspelet där man spelar som apkung.

#Black-myth-wukong, #Game-science


Medlem

Inte min favoritgenre direkt men tusan va läckert det är !

Medlem

Absolut något att hålla utkik efter. Ganska så stor grafiskt skillnad mot Monkey King-spelet som släpptes för några år sedan.

För övrigt så backade jag kickstartern Monkey King Grahic Novel Saga förra året, blev lite dyrt med frakt och tull från USA, men är ändå riktigt nöjd med det!

Medlem

Så man har sett fram emot att få spela det! Ska bli riktigt kul, tror jag

Medlem

Ser fortfarande läckert ut. Bara hoppas dom lyckas med gameplay och allt som hör till.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Det här ser sjukt bra ut, har väntat länge på det men fick för mig det kom förra året sen har det kommit bort i glömskan då inget skrevs om det.

Medlem

Bland årets mest efterlängtade. Hoppas de sätter rätt känsla i gameplay och spelvärld bara, att det inte blir ett hejdlöst knapptryckande på räls till fin grafik.

Medlem

Håller med er andra. Ser riktigt fint ut men som sagt så håller man ju ett par extra tummar för att det ska leverera även i övriga delar.

Kul med ett spännande spel i år! Har varit väldigt svalt hittills..

Medlem

Allt talar för att detta kan bli årets GOTY. Såvida Elden Ring DLC inte kniper den statyetten, haha - vilket inte borde vara möjligt. Otroligt läckert, i vilket fall.

Medlem
Skrivet av BlueTeam:

Allt talar för att detta kan bli årets GOTY. Såvida Elden Ring DLC inte kniper den statyetten, haha - vilket inte borde vara möjligt. Otroligt läckert, i vilket fall.

Kan en DLC/expansion vinna GOTY? Grundspelet i sig är ju inte från 2024 ens.

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Kan en DLC/expansion vinna GOTY? Grundspelet i sig är ju inte från 2024 ens.

Tror personen i fråga menar sitt personliga GOTY då.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Tror personen i fråga menar sitt personliga GOTY då.

Jaha, så är det nog.

Medlem

"I decided to share some new info about "Black Myth: Wukong" before the pre-orders are open:

- The game will have NG+ at launch
- Multiple endings
- Around 160+ enemy types
- 80+ Bosses
- The game is slightly easier than soulsborne games"

80 bossar låter väldigt mycket.

https://x.com/ignusthewise/status/1792541397192528213


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Hoppas innerligt att detta blir bra men tycker inte combaten ser så värst responsiv ut. Som i FromSoft-spelen eller Lies of P där varje attack verkligen "känns". Men man kanske måste spela det för att känna det.

1
Skriv svar