Att bli dumpad

Medlem
Skrivet av Freakon:

Glädjande!

Vi är med dig hela vägen.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av alias:

Att bli dumpad av sitt livs kärlek? Hur hanterar man ens det? Jag har tyvärr försökt "hantera" det på mindre bra sätt.
Jag vet inte, vet bara att jag aldrig mått sämre
nsin

Grattis. Det var det bästa som kunde hända dig...

Eftersom hon INTE var ditt livs kärlek bevisligen. Och nu har du chansen att få träffa den rätta.

Det gör verkligen ont.... Men går över, och du har nu chansen att hitta den rätta.

Medlem

Bästa FZ!

@alias - Även jag hejar på dig. Har haft mina mentala dippar genom åren och det är som alla säger - det blir bättre! Gör sånt som brukar få dig att må bra, omge dig med bra människor samt försök ta dig upp på höjder för bra utsikt. Perspektiv är grejen!


signatur

Konsolgubbe

Medlem
Skrivet av Ralf:

Grattis. Det var det bästa som kunde hända dig...

Eftersom hon INTE var ditt livs kärlek bevisligen. Och nu har du chansen att få träffa den rätta.

Det gör verkligen ont.... Men går över, och du har nu chansen att hitta den rätta.

Eller hur? Önskar jag kunde se på det så. Förhoppningsvis kan jag det senare. Tack.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av Tubb3:

Bästa FZ!

@alias - Även jag hejar på dig. Har haft mina mentala dippar genom åren och det är som alla säger - det blir bättre! Gör sånt som brukar få dig att må bra, omge dig med bra människor samt försök ta dig upp på höjder för bra utsikt. Perspektiv är grejen!

Tack mannen, ska försöka göra det som får mig att må bra. Det bästa jag gjort hitills måste vara att posta den här tråden. Så styrkt av era svar.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av alias:

Tack mannen, ska försöka göra det som får mig att må bra. Det bästa jag gjort hitills måste vara att posta den här tråden. Så styrkt av era svar.

Mycket bra det! Som sagt, heja dig!


signatur

Konsolgubbe

Medlem
Skrivet av Tubb3:

Mycket bra det! Som sagt, heja dig!

Tack! Kanske jag inte någonsin kommer "komma över det" men måste kunna leva med det. Finns inga alternativ.

Hela tiden finns ju tanken där att hon kanske kommer att sakna mig med, att det blir vi igen, gör det ändå svårare att släppa taget om känslorna.


signatur

7900XTX
7800X3D

Moderator | Testpilot
Skrivet av uberpwnage2.0:

Det här är alltså en tråd som handlar om hur man hanterar sorgen efter att ha blivit dumpad. Inte en tråd för att diskutera var män hittar sina fruar och hur många partners kvinnor "brukar ha".

Inlägg raderade. Håll er till ämnet och visa respekt.

Att en tråd som handlar om hur det känns att bli dumpad ska vara så kontroversiell och fylld med dumheter. Bete er för böveln.

Tråd rensad igen.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Att en tråd som handlar om hur det känns att bli dumpad ska vara så kontroversiell och fylld med dumheter. Bete er för böveln.

Tråd rensad igen.

Aj då missade de inläggen igen, tack för att du håller koll uber. Nej så kontroverisell borde inte tråden vara även om den kan återkalla minnen för en del som de inte kan hantera. Försöker ju hantera det själv..


signatur

7900XTX
7800X3D

Moderator | Testpilot
Skrivet av alias:

Aj då missade de inläggen igen, tack för att du håller koll uber. Nej så kontroverisell borde inte tråden vara även om den kan återkalla minnen för en del som de inte kan hantera. Försöker ju hantera det själv..

Troll och bittra personer det där, inget annat

Ta hand om dig!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Troll och bittra personer det där, inget annat

Ta hand om dig!

Tack uber. Bästa moderatorn sen skivat bröd uppfanns. Eller kanske hjulet!


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av Castor.T:

Ja det är säkert tudelat! Ingen lek.
Nä man lever väl på hoppet, förhoppningsvis.

Du kommer att hitta rätt. Garanterar det. Som sagt kanske när du minst anar det så var uppmärksam.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Jag kan nog också hitta någon, bara att den jag vet är den rätta för mig, som älskade mig inte längre är intresserad. Det är hemskt, finns nog ingen lösning men ni med alla insiktsfulla svar och allt fint i era inlägg hjälper så mycket. Tack, tack, tack. Ni är underbara.


signatur

7900XTX
7800X3D

Releasehästryttare

@alias

Nu har du mer till till spel! #staypositive

Medlem

Ja, önskar jag kunde se på det så..


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Tips: om du inte redan brukar göra det, så häng med oss på FZPlay-strömmarna som Wakkaah brukar köra en eller ett par gånger i veckan. Där är det bra stämning och fullt med sköna människor 🥰


signatur

War, War never changes...

Medlem
Skrivet av Tarotikum:

Tips: om du inte redan brukar göra det, så häng med oss på FZPlay-strömmarna som Wakkaah brukar köra en eller ett par gånger i veckan. Där är det bra stämning och fullt med sköna människor 🥰

Absolut, tack ska göra det om jag är ledig, jobbar väldigt "konstiga" tider..mest natt.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Kärlek till alla er i den här tråden,. Är så förvånad faktiskt för alla svar, all hjälp. Hade trott jag skulle få så mycket skit faktiskt. (fick säkert en del men våran super moderator uber var så snabb att jag inte ens hann se dem..tack mannen) Det här communitit (hur fasiken säger man community på svengelska) är helt underbart. Handlar om spel men alla är vuxna med livserfarenhet och vill det bästa för varandra. Fan vad fint. Tack.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Spela dina favoritspel så glömmer du henne ett x antal timmar. Så brukar jag göra. Hoppas du mår okej iallafall


signatur

🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)

Medlem
Skrivet av Beercules:

Spela dina favoritspel så glömmer du henne ett x antal timmar. Så brukar jag göra. Hoppas du mår okej iallafall

Jo det gör jag, tack!


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av Tarotikum:

Tips: om du inte redan brukar göra det, så häng med oss på FZPlay-strömmarna som Wakkaah brukar köra en eller ett par gånger i veckan. Där är det bra stämning och fullt med sköna människor 🥰

Var faktiskt till stor hjälp för mig förra året när jag kände att jag mådde dåligt! Så rekommenderar det!

Skrivet av alias:

Kärlek till alla er i den här tråden,. Är så förvånad faktiskt för alla svar, all hjälp. Hade trott jag skulle få så mycket skit faktiskt. (fick säkert en del men våran super moderator uber var så snabb att jag inte ens hann se dem..tack mannen) Det här communitit (hur fasiken säger man community på svengelska) är helt underbart. Handlar om spel men alla är vuxna med livserfarenhet och vill det bästa för varandra. Fan vad fint. Tack.

Bevis på att livet blir bättre med Uber!

Skämt åsido (egentligen inte). Man är nästan aldrig ensam, man måste bara våga prata om det och be om hjälp ibland!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem
Skrivet av LancelotSwe:

Var faktiskt till stor hjälp för mig förra året när jag kände att jag mådde dåligt! Så rekommenderar det!

Bevis på att livet blir bättre med Uber!

Skämt åsido (egentligen inte). Man är nästan aldrig ensam, man måste bara våga prata om det och be om hjälp ibland!

Eller hur, att våga lämna ut sig att vara transparant. Inte lätt alltid men man blir förvånad för allt stöd och support man inte ens trodde fanns där. Att få höra alla med liknande erfarenheter o.s.v. Fan vad fina ni alla är.


signatur

7900XTX
7800X3D

123
Skriv svar