Såväl utbrott som vulkanutbrott – nu tar vi spelhelg!

Robot
Såväl utbrott som vulkanutbrott – nu tar vi spelhelg!

Det är uppenbarligen känsliga grejer med spelhelg.

#spelhelg


Medlem

Det blir hell let loose för min del. Kommit till game pass och de har även fixat strulet med game is full när det lanserades där.

Jag har nyligen hoppat in i Yakuza-serien igen, så för min del blir det Yakuza 3 remastered

Medlem

Efter att ha spelat Spider-Man Remastered, Miles Morales och tagit lite avbrott för Evil West, har jag börjat spela Spider-Man 2 precis. Riktigt vass actionfest från första början! Verkar bli otroligt stort också! Detaljrikedomen i staden och naturen är next level också!

Blir Vampire Survivors i helgen. Har fortf några unlocks kvar... Pew pew pew!

Medlem

Jag mysspelar vidare med Dave the DIVER...

Medlem

Metro Exodus Enhanced Edition.
Fint med RT

Medlem

System shock remake nu när jag rensat backloggen


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Blir nog att fortsätta med Yakuza Like a Dragon. Försöker lära mig Management-minispelet men hade ett fruktansvärt shareholder meeting igår.

Medlem

Kände att det äntligen blev dags för RDR2 så startade upp det här i måndags, blir att fortsätta med det!

Försökte tämja en häst igår, gick lite sådär xD


signatur

gorm streamar ibland!

Medlem

Horizon Zero Dawn! gillar det jättemycket

Medlem

Liksom förra helgen fortsätter jag med Tears of the kingdom och antagligen en Hel del helger framöver 🥳

Medlem

För egen del så blir det fortsatt WH40K: Rogue Trader. (PC) CRPG.
Sedan blir det förmodligen inslag av Stellaris (PC) 4X, samt Distant Worlds 2 (PC) 4X.

På Konsolsidan så har jag ett genomspelande av Octopath Travelers 2 (PS5) JRPG på menyn.

Utöver det så skall det ut och åkas pulka med ungarna samt förmodligen köras lite Unrailed (PC) Co-op, med pojken.

Så det saknas inte alternativ

Medlem

Fick ett ett meta quest 3 med bobovr eller vad det heter...

Jag får nog koppla iordning allt detta under söndagen; blir annars Railway Empire fram till läggdags iaf.

Medlem

Fortsätter resan i Hogwarts Legacy och gillar det. Blev sugen på lite rally(och bilracing) så jag överväger att även installera Gran Turismo 7 igen.

Medlem

Tänkte försöka spela klart Red Dead Redemption eller så blir det påbörja Baldurs Gate 3. Inte riktigt bestämt mig. Beslutsångest! Och så klart några matcher FC24 emellanåt.

Ambassadör
Xbox

Fortsätter med Baldur's Gate 3. Grymt bra spel!


signatur

Jump in.

Medlem

Jag fastnade för Project Zomboid förra veckan så fortsätter med det!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

1
Skriv svar