Preppa kaffe – Cyberpunk 2077: Phantom Liberty släpps mitt i natten

Robot
Preppa kaffe – Cyberpunk 2077: Phantom Liberty släpps mitt i natten
Medlem

Undrar hur många som förköpt det här.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem
Skrivet av Ellakk:

Undrar hur många som förköpt det här.

Minst 1 i varje fall, riktigt taggad på detta.

Velar om jag ska börja med 2.0 redan nu den 21a eller om jag ska invänta Phantom Liberty med att påbörja min andra och med all sannolikhet sista genomspelning av CP2077.

Medlem

Invänta expansionen! @Jönsen


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Har förbokat, kommer att påbörja min nya Corpo med 2.0 uppdateringen, så får vi se hur långt man kommer innan den 26:e


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem
Medlem

Så det är värt att vänta på expansionen och spela igenom basspelet 2.0 först? Inget content man missar? Eller kommer man till nya området efter man är klar med main storyn ?

Medlem
Skrivet av lajklajk:

Så det är värt att vänta på expansionen och spela igenom basspelet 2.0 först? Inget content man missar? Eller kommer man till nya området efter man är klar med main storyn ?

Nej "Dogtown" (tror jag det heter) öppnar upp sig någon gång under spelets gång. Man behöver inte ha klarat basspelet först.

Medlem

Förbokare:

Medlem

Jupp och kul är det, har man något att se fram mot!

Medlem

Förbokat och klart. Hinner nog tyvärr inte spela denna höst men gött att ha det till i vinter.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Kommer spela när 4090-dator är färdigbyggd och klar


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hade tänkt förboka, men jag har för mycket annat att spela/göra så det får bli ett "vanligt" köp senare. Onödigt att lägga på hög. Ser dock fram som fasiken emot det.

Medlem

Som förbokare blev jag lite osäker på hur jag skall ta åt mig?


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem

Gillar verkligen inte att patchen släpps så nära inpå expansionen. De kunde i alla fall gett oss 2 veckor mellan. Vet inte alls hur de tänkte där

Jaja får spela igenom från början så mycket jag kan innan expansionen och stänga av internet sen för att inte bli spoilad

Medlem

Nån som vet om ändringarna innefattar mer rollspelsaktighet än från början? Hoppade över spelet efter att ha läst att det var mycket grundare än många hade hoppats på.

Inaktiv

Väntar en dag på lite Steam reviews innan jag köper det. Testade 2.0 litegrann och det är ju mycket bättre nu.

Men har aldrig fattat varför folk tycker det är svin-snyggt. Det är bara ljuset som är snyggt. Det är nåt med texturerna i stan. Alldeles för rena, vilket gör att jag får ps3 cutscene vibbar. Känns som alla ytor är polerade eller nåt. Saknas grime. Bara jag som reagerat på det?

Medlem

Fast tror alla lärt sig att man inte kör cd red på release... Inte ens dlc. Hoppningsvis är de värsta fixat om några veckor.

Medlem
Man undrar ju lite

varför de inte kunde släppa det ett på natten i fredags istället. Men iofs makes sense. Spelarna fick bekanta sig med 2.0 och hinna ikapp lagom tills expansionen startade. Sjuuukt sugen men satsar på att inte spela det verklighetsbaserade walking dead imorgon. Sömn är heligt trots allt.

Medlem

Lirat ungefär 25 timmar på en helt ny karaktär efter 2.0 och spelade första 2 timmarna av expansionen imorse.
Måste ändå säga att de gjort en enorm vändning med 2.0 som helhet, älskat spelet moddat väldigt länge men nu älskar jag även vanilla! Sjukt taggad på att utforska phantom liberty vidare.

Om någon undrar behöver man ta sig igenom en del av pacifica main questen för att låsa upp starten av expansionen, går inte att missa när man väl gjort det man behöver!

Medlem

Jag tror att många gör som jag spelar 2.0 innan vi börjar med expansionen.

1
Skriv svar