Quiz – Vad kan du om The Legend of Zelda?

Medlem
Testpilot
Medlem
Medlem

Ajajaj har nog aldrig spelat ett Zelda spel 🙈🙈


signatur

Allätare

Fragtjuv

signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Sämsta resultatet ever, och väntat. inte spelat något Zelda spel sedan 1an, vilket var sådär drygt 34 år sedan.


signatur

I drank what?

Medlem
Gnällkuk

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem
Medlem
Medlem

Inte min största bedrift men jag är iallafall stensäker på att den gröna gubben heter Zelda!

Medlem
Farornas Konung
Medlem

Första gången jag nailar ett quiz! 😁
Så grymt taggad inför morgondagen!


signatur

Spel under utveckling:
https://missingmildred.com/

Medlem

Har kört de flesta Zelda-spelen, så det mesta sitter väl i minnet. Blev en felgissning och en tankevurpa dock.

Medlem
Skrivet av Khonmon:

Mitt resultat: 7/10.

Trodde A Link to the Past var första spelet kronologiskt men skyller på att jag inte spelat Skyward Sword än.

Det är det första på sin tidslinje efter den splittar med Ocarina of Time.. OoT är 4:e spelet så ALttP är tekniskt sett delat 5:e i serien med MM och WW.

Medlem
Medlem
Första på länge

Första 10an på länge!


signatur

The last metroid is in captivity, the galaxy is at peace!

Medlem
Medlem

Sumpade Minish och Zelda 2. Ironiskt med tanke på att Zelda 2 är en av de bästa i serien enligt mig.

Medlem
Medlem
Medlem

Spelat Zelda, Link, LttP och det mesta av OoT så har väldigt lite koll på senare delar.

Hur fanken ska jag komma ihåg vilken jäkla Triforce del man räddar i tvåan??

Medlem
Skrivet av omgponies:

Mitt resultat: 2/10.

Inte min största bedrift men jag är iallafall stensäker på att den gröna gubben heter Zelda!

Tyvärr inte 😝

Medlem

Ouch, Zelda är inte min kopp te

Medlem
Medlem

Jag ogillar inte direkt Zelda-spelen, men jag har aldrig riktigt förstått mig på vad andra gillar med dem och aldrig spelat dem mer än några minuter, så mitt resultat är inte särskilt överraskande 😅

Medlem

Det här quizet trodde jag att jag skulle vara betydligt bättre på eftersom jag har spelat i stort sett samtliga Zelda-spel, men jag antar att min ringa ålder börjar ta ut sin rätt (jag är 38 år).


signatur

Kunskapsförmedlare.

123
Skriv svar