Ny Diablo IV-show snart, om säsonger, kosmetika och battle pass

Robot
Ny Diablo IV-show snart, om säsonger, kosmetika och battle pass

Säsonger är "inte en ny kampanj".

#diablo-iv


Medlem

Ju mer jag ser om detta ju mindre blir jag intreserad av det.
Betan kändes ungefär som att någon försökte göra en bilig kopia av diablo 3 med diablo 2s art style.

Medlem

Kan bli intressant att se vad dem gör, bara att det inte handlar om "gör ny gubbe" varje säsong är ju fräsht i sig. Blir lite annorlunda mot för PoE och D3 har det då, och ja... kanske är det den nya vägen till framgång för Diablo 4a, vi får se. Ska bli kul hursom och egentligen ganska skönt i sig så länge det ger nog med NYTT content att det räcker en månad framåt och man kan min maxa hela tiden. Nya talanger, nya bossar etc.

Medlem

Ge mig spelet nu bara, så sjukt taggad. Älskade betan och tror jag kommer älska det här spelet länge framåt.

Medlem

Seasons är ju något som funnits sedan d2, och tycker implementationen av seasons i d3 fungerade exemplariskt. Så detta är jag glad att man tar vidare till d4. Seasonpass däremot är ett otyg som kan ta död på de roligaste spel

Medlem
Skrivet av Jaw_B:

Seasons är ju något som funnits sedan d2, och tycker implementationen av seasons i d3 fungerade exemplariskt. Så detta är jag glad att man tar vidare till d4. Seasonpass däremot är ett otyg som kan ta död på de roligaste spel

D3 Hade bara tre personer som jobbade med säsonger. Jag tycker det är bra att de hitta sätt att ta betalt så de kan ha fler som arbetar på säsongerna. D3 Säsongerna är ju ändå rätt fattiga i jämförelse med poe som har ett sätt att generera pengar kontinuerligt.

Medlem
Skrivet av Jaw_B:

Seasons är ju något som funnits sedan d2, och tycker implementationen av seasons i d3 fungerade exemplariskt. Så detta är jag glad att man tar vidare till d4. Seasonpass däremot är ett otyg som kan ta död på de roligaste spel

Vi är alla olika, season pass är för mig snarare något som gör att jag kommer tillbaka till spel. Är det uppenbar moneygrab med lite för pengarna kan det dock kvitta men tror inte blizzard kommer göra mig besviken.

Medlem

Vissa hela spelet, från början till slut. Alla mellansekvenser, alla saker man kan göra, ja allt! Så slipper vi spela spelet och bli ”överraskade” av de nya sakerna som finns i detta fantastiska spel. Finns ju inget bättre än att ta död på alla mystik av en produkt innan den ens släppt.

Medlem
Skrivet av BryleCreem:

Är det uppenbar moneygrab med lite för pengarna kan det dock kvitta men tror inte blizzard kommer göra mig besviken.


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Det vore ju då väldigt klädsamt ifall vi vick se smakprov på både Battle Pass och Store-innehåll i den andra öppna betan. Chansen är antagligen obefintlig för det dock.

Medlem

äsch lägg av. Är väl inget konstigt med det. Känner samma. Skoj att dyka in i Focket League igen när det är ny säsong och spana in de nya grejerna de lagt in och grinda lite skins osv. Nice att den möjligheten kommer finnas i d4 också för dem som vill och gillar sådant. Sen kan de som inte bryr sig om sådant njuta av mer gratis content för att andra betalar en slant då och då. Win win

Edit: menade Rocket League med ”focket” blir bra 😂

Medlem

Hoppas säsonger är mer givande än d3 där man skapar en ny gubbe varje gång
Gärna något för sin main


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem
Skrivet av Govein:

äsch lägg av. Är väl inget konstigt med det. Känner samma. Skoj att dyka in i Focket League igen när det är ny säsong och spana in de nya grejerna de lagt in och grinda lite skins osv. Nice att den möjligheten kommer finnas i d4 också för dem som vill och gillar sådant. Sen kan de som inte bryr sig om sådant njuta av mer gratis content för att andra betalar en slant då och då. Win win

Edit: menade Rocket League med ”focket” blir bra 😂

Vilken skön inställning. Jag gillade öppna betan förutom rubberbandingen men varit skeptisk till ett köp ändå just pga battlepasses och dylikt som jag inte är intresserad av, har ju annat som tar tid.

Men för solo-äventyrande så spelar det ju ingen roll!

Avstängd

Tråkigt med Game Pass i Diablo bättre vi får allt i spelet utan Game Pass. Skulle det nu komma till Xcloud hoppas jag Microsoft ger alla spelarna gratis Game Pass i Diablo IV det skulle verkligen locka många att vilja köpa Game Pass nu när Sony har fler first party spel kan ju Microsoft lägga dessa pengar på att ge oss gratis game pass som då inte PlayStation får när dom äger Activision Blizzard.

1
Skriv svar