GTA: Definitive Edition-trilogin ryktas släppas på Epic Game Store

Robot
GTA: Definitive Edition-trilogin ryktas släppas på Epic Game Store

Redan 19 januari och till ordentlig rabatt.

#Grand-theft-auto, #Gta


Medlem

Kanske är värt att testa om det verkligen blir halva priset. Fast om man ska tro Youtube, så är det inte det. Synd.

Medlem

Vet ni om Rockstar kommer betala epic för att tvinga på folk detta gratis?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

ptja denna går ju iaf till historien... :

Medlem

Borde det inte räknas som 100% DISC-count då spelen denna gången enbart säljs digitalt och inte fysiskt?

Medlem

Köpte spelet till Switch i höstas o ångrar mig rejält. Garbage. De håller inte att lira 2023. De känns lastgamla. Grafik o unken gammal fysik o gameplay. As tråkig vapen feeling och fordonsfysik.

R* borde ha remastrat GTA 4 som kom till en modernare konsolgeneration vilket hade ragdoll fysik o fantastisk fordonsfysik o känsla. Inte 20 åriga reliker från PlayStation 2 generationen som skriker efter totala remakes för att bli spelbara..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Körde igenom San Andreas på Xboxen och sedan resterande två på Switchen, helnöjd med vad jag fick. Visst finns det saker att klaga på, men spelen förtjänar verkligen inte all skit som de fått.

Inaktiv

Jag köpte det fysiskt till Switch. Älskar dessa spelen och tycker att de i mycket är bättre än originalen. Men det finns saker som är sämre med som exempelvis en vägavspärrning i Vice City som i originalet går att åka igenom men i dessa så krockar man istället.

Sen hade jag väl hellre sett en remake av GTA III då jag tycker det är det sämsta spelet av dessa tre och skulle behöva en remake.

Medlem

Porta en mobilport x3 och låt en AI göra det tråkiga arbetet. Se hur bra det går.

1
Skriv svar