The Wolf Among Us 2 har äntligen fått en ordentlig trailer

Robot
The Wolf Among Us 2 har äntligen fått en ordentlig trailer

Bigby Wolf och de andra sagofigurerna är tillbaka.

#Adhoc-studio, #Telltale-games, #The-wolf-among-us-2


Medlem

Ett av 10-talets bästa spel imo. Trodde inte att det skulle komma en uppföljare, inte ens innan det började strula med Telltale.

Medlem

Hoppas verkligen att det här blir bra. Trailern gav samma vibbar som ettan så jag känner att det finns en liten chans i alla fall.

Sen undrar jag om dom bytt motor för det såg snyggare ut.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

2023... Ouch. Better late than never I suppose.

Glad de behållt samma stil

Skribent
Skrivet av OAKTHYR:

Hoppas verkligen att det här blir bra. Trailern gav samma vibbar som ettan så jag känner att det finns en liten chans i alla fall.

Sen undrar jag om dom bytt motor för det såg snyggare ut.

Det har de. Förra spelet använde Telltale Tool medan detta använder Unreal Engine.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Det har de. Förra spelet använde Telltale Tool medan detta använder Unreal Engine.

Jag tänkte säga att det måste dom har gjort för Telltale tool visade ju sin ålder rejält redan för 7 år sedan när de släppte Game of Thrones. 😅

Skrivet av B-itta:

2023... Ouch. Better late than never I suppose.

Glad de behållt samma stil

10 år efter det första spelet släpptes. Hoppas fan det blir bra detta!

Medlem

Härligt! Mer Noir-spel tack!

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Det har de. Förra spelet använde Telltale Tool medan detta använder Unreal Engine.

Vilken glad nyhet. Tyckte ofta att Telltale Tool (som jag lärde mig att det hetta just nu) förstörde många scener med sina dåliga animationer. Ska bli intressant att se vad Unreal kan göra.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Musik från Protomen i trailern. Light up the night heter låten och kommer från en temaskiva som handlar om Mega Man. Bra skit. Kolla upp det om ni gillart.

https://m.youtube.com/playlist?list=OLAK5uy_k6g7qQ6ripgCyNdhb...

Medlem

Plåt-Niklas är ju från Grodan Boll 🙂. Men det ser ju mycket riktigt ut att vara fågelskrämman och plåtmannen från Oz som dyker upp i spelet.

Medlem

1:an är ett riktigt mysigt spel som håller ännu.
Underbart att Telltale är tillbaka på benen!
Snälla FZ, håll det här spelet stenhårt på radarn.

Skrivet av The_Void:

Plåt-Niklas är ju från Grodan Boll 🙂. Men det ser ju mycket riktigt ut att vara fågelskrämman och plåtmannen från Oz som dyker upp i spelet.

Såg även ut att vara Snövits syster Rosenröd som satt i soffan?

Medlem

Underbart att det görs fler spel baserat på Fables! Kan uppmuntra alla att läsa serierna som är grymma, och bäst att starta med Fables: Legends in Exile.

Medlem

Inte episodiskt och gjort med Unreal motorn? Kan bli riktigt bra.

1
Skriv svar