Xbox Game Pass - Augusti 2021 - Part 2

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

@Molotov. Jag kollade upp hur länge de spel som lämnar nu i månadsskiftet har varit på tjänsten:

  • Blair Witch: 2 år

  • Double Kick Heroes: 1 år

  • NBA 2K21: 5 månader

  • Stranger Things 3: The Game: 16 månader

Variationen är stor som sagt! Vissa mönster går att se, såsom sportspel med årliga utgåvor har naturligt snabbare omsättning. Vissa utgivare gillar att rotera sina storspel fram och tillbaka (Take-Two t.ex). I en del fall så "byts" spel ut till en nyare titel, som den här månaden där Train Sim World 2 ansluter ett par veckor efter att föregångaren Train Sim World 2020 lämnat tjänsten.

Tack för svar, och att du tar dig tid att posta uppdateringar om game pass i forumet


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Tack för dina uppdateringar!
Uppskattas enormt. 🙂👍


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

En timme kvar tills man får testa Twelve Minutes

Ambassadör
Xbox
Shadowdrops! Quake-bonanza!

I samband med Quakecon så släpps en uppdaterad version av Quake. Självklart så flyger den rakt in på Xbox Game Pass Kommer till både konsol, PC och streaming via molnet.

Även Quake 2 och Quake 3 ansluter till Xbox Game Pass, dock enbart på PC.


signatur

Jump in.

Ambassadör
Xbox
Trailer inlagd i OP! Kväjk!

signatur

Jump in.

Medlem

Efter att ha spelat twelve minutes kan jag nu säga att det var riktigt bra 80% in sen blev det absolut för mycket i slutet. Tråkigt att dom ska försöka göra överdrivet mycket wow och förvirrande där.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Najkan:

Efter att ha spelat twelve minutes kan jag nu säga att det var riktigt bra 80% in sen blev det absolut för mycket i slutet. Tråkigt att dom ska försöka göra överdrivet mycket wow och förvirrande där.

Har inte nått slutet ännu, men gillar det stenhårt än så länge.


signatur

Jump in.

Medlem

Håller till viss del med Najkan, det är lite skruvat på slutet. Men himla fint och polerat spel i övrigt. Hoppas på massvis med liknande spel till game pass i fortsättningen.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Wille_3:

Håller till viss del med Najkan, det är lite skruvat på slutet. Men himla fint och polerat spel i övrigt. Hoppas på massvis med liknande spel till game pass i fortsättningen.

Jag gillade att det var överraskande, kört igenom alla slut o grejer nu. Riktigt trevligt litet spel!


signatur

Jump in.

Medlem

Kul att Humankind kom med! Var nära att jag köpte spelet för 500 spänn på Steam igår

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Kul att Humankind kom med! Var nära att jag köpte spelet för 500 spänn på Steam igår

Verkligen. Tycker det är toppen hittills. Fast jag har ju bara hunnit spela ett par rundor, så jag vet inte hur väl det håller i längden.

Medlem

Myst går nu att spela på GP.

Medlem

Hur står sig psychonaughts 1 idag? Värt att köra innan tvåan?

Medlem

Rekommender att kolla in metroidvania liret Recompile.

A hacking action adventure that makes exploring code a platformy, puzzly treat. It could be clearer at times and combat's only fine, but this is a world you'll want to install regardless.
www.rockpapershotgun.com/amp/recompile-review-a-hacking-adven...

Medlem
Skrivet av Pizzapie:

Hur står sig psychonaughts 1 idag? Värt att köra innan tvåan?

Helt ok men såklart inte lika tight eller snyggt. Det tog inte överdrivet länge att klara ut. Jag tycker att det var värt det för storyn ändå.

12
Skriv svar