Vad gör ni nu?

Medlem

Själv har jag nyss blivit klar med att städa upp blod och skit i källaren, tvättstugan, och vardagsrummet efter att en skata på något vis irrat sig in och lyckats göra illa sig… och nu är det dags att tvätta om all tvätt som hängde på tork från igår.
Kul.

Medlem

Kör hela kycklingar på rotisseri i grillen och dricker egenbryggd öl i kvällssolen. Sommarkänsla!

Medlem
Skrivet av Kalliban:

Kör hela kycklingar på rotisseri i grillen och dricker egenbryggd öl i kvällssolen. Sommarkänsla!

I love you!


signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Medlem

Dricker bira och drar sträck i FL Studio och kallar det för musik. Solen skiner ute, så kanske måste gå ut och dricka nån öl ute också.


signatur

Spana in mina "Chiptunes on Crack"
https://www.youtube.com/c/SwedishWargoat

Medlem

Packar om en film med FFMPEG som annars gör att VLCPlayer krashar. Vet inte varför, men den bara krashar på en viss punkt i videon. Har editerat filmen tidigare och exporterat den från Vegas så det kan vara orsaken.

Medlem

Sitter på dasset (ja, dass!) i sommarstugan och lyssnar på Kontrollbehov.

Vilken idyll. 😅

Medlem

Prokrastinerar på jobbet i väntan på fikarasten 14:30


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Ska köra lite Rise of the ronin och känna mig som en anime-figur på Redbull!

Medlem

Kom hem sent, preppat matlådor för resten av veckan (då jag var upptagen i söndags). Lax och broccoli för tre dagar, falukorv och stuvad spenat en dag. Ska ut med hunden om en stund på en långpromenad, sen blir det duscha och avrunda kvällen med någon skräckfilm. Ska nog kolla genom Conjuring-filmserien igen. Seg kväll, allt som allt, men det är som det är.

Medlem
Skrivet av Kalliban:

Kör hela kycklingar på rotisseri i grillen och dricker egenbryggd öl i kvällssolen. Sommarkänsla!

dessa hela "kycklingar" är väl inte kopplat till Atilaa skata?

Skrivet av Foxmulder:

Kom hem sent, preppat matlådor för resten av veckan (då jag var upptagen i söndags). Lax och broccoli för tre dagar, falukorv och stuvad spenat en dag. Ska ut med hunden om en stund på en långpromenad, sen blir det duscha och avrunda kvällen med någon skräckfilm. Ska nog kolla genom Conjuring-filmserien igen. Seg kväll, allt som allt, men det är som det är.

Maten låter dock väldigt bra


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem

Kom nyss hem från jobb. Ugnen är på värmning och pizza ska bakas.

Sen Sekiro.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Skriv svar